jueves, 20 de diciembre de 2012

Altea s'obri al món amb ‘VisitAltea’, una potent eina de màrqueting on-line en Internet


‘VisitAltea’, l'eina mestra del Pla Estratègic del Posicionament del Sector Turístic d'Altea, s'ha presentat aquest matí en un acte celebrat en el Mirador del Palau al que ha assistit una nombrosa representació d'empresaris del sector, i que ha comptat amb la presència del Director General de Turisme de la Generalitat Valenciana, Sebastián Fernández, el Regidor de Presidència, Jesús Ballester i l'edil de Turisme, Vigela Lloret.

En la presentació, a través de diferents vídeos i de l'explicació tècnica del projecte, es detallat que ‘VisitAltea’ és fruit de la sinergia entre l'Ajuntament i el sector turístic. El procés va començar com a resultat de les conclusions del ‘Fòrum Altea Dinamitza’ , celebrat a Altea al maig i juliol d'enguany i que va reunir a representants del sector turístic, de l'administració local, autonòmica i estatal. Des de llavors, ‘VisitAltea’ ja ha aconseguit 12 milions d'impactes en les xarxes socials, i ha sigut visitada simultàniament per 3.800 persones.

L'objectiu de la nova estratègia turística és mostrar Altea al món a través d'un aparador en Internet com és ‘VisitAltea’, que té quatre mòduls principals: ‘EnjoyAltea’, ‘Experiences’, ‘Life Style’ i ‘IneedAltea’. Cadascun arreplega diferents aspectes de tot el que necessita un turista a Altea, però a més es pot interactuar on-line i de forma instantània.
En la presentació Jesús Ballester ha destacat la unió entre el sector públic i privat i ha assenyalat que “en aquests temps cal adaptar-se als nous reptes que ens marquen les noves tecnologies, i per a açò necessitem unir forces”. Ballester ha remarcat que ‘VisitAltea’ “és una eina que permetrà vendre la marca Altea a tot el món i hem d'adaptar-nos als nous temps fent d'Altea una destinació atractiva, però també donant-ho a conèixer, donant-li visibilitat, i açò avui dia s'aconsegueix a través d'Internet i les xarxes socials”.

Per a l'edil de turisme, ‘VisitAltea’ naix “perquè perdure en el temps, és una eina per al present però també per al futur, i serà la que faça visible Altea en el món” i va fer una crida als empresaris presents en afirmar que “de vosaltres depèn ‘VisitAltea’, perquè és la vostra eina, però per a fer-la útil necessita més treball, més participació i més unió ja que el nostre objectiu comú és que Altea siga una marca estimada per tot el món”.

Per la seua banda, Sebastián Fernández, ha ressaltat que en els temps difícils que viu el sector, “són imprescindibles eines com ‘VisitAltea’” i va agregar que “en el sector turístic, marcat per la globalització i una gran competència entre els mercats emissors, la irrupció de les noves tecnologies ha suposat una revolució en la promoció turística i ens ha fet canviar a tots”.
Fuente: lexpressio.blogspot

No hay comentarios:

Publicar un comentario