domingo, 3 de febrero de 2013

Altea va presentar aquesta setmana en FITUR la nova eina online de promoció turística del municipi ‘VisitAltea’.

fitur 2
Altea va presentar aquesta setmana en FITUR la nova eina online de promoció turística del municipi ‘VisitAltea’. A través d’aquesta nova plataforma digital, fruit del treball conjunt entre el consistori i els membres del sector, la localitat mostrarà els seus encants a tot el mercat internacional usant, per a açò, Internet i les xarxes socials.
‘EnjoyAltea’, ‘Experiences’, ‘Life Style’ i ‘IneedAltea’ són els principals mòduls en els quals es divideix aquesta iniciativa, que ofereix als visitants la informació necessària perquè puguen conèixer i planificar la seua estada en el municipi. Així mateix, l’eina s’integra en l’estratègia comercial marcada per Tourespaña a través del seu espai VisitSpain i altres pàgines similars de destinacions tals com Londres, Madrid o Barcelona.
La regidora de Turisme de la localitat, Vigela Lloret, explicava durant la presentació d’aquesta iniciativa que aquest nou servei ens permetrà adaptar la nostra oferta turística als nous temps i fer front als reptes que posa el mercat, on les noves tecnologies són imprescindibles per a atraure a nous visitants.
Des de la seua engegada el passat mes de juny, aquest projecte, que contempla així mateix l’ús de xarxes socials com Instagram, Youtube, Pinterest o Facebook, ha generat prop de tretze milions d’impactes, arribant a obtenir fins a 300 visites al dia. En l’actualitat, el perfil de Facebook ‘VisitAltea’ compta amb més de 3.000 seguidors directes i un abast mitjà de 2.400 usuaris per cada publicació realitzada.
L’engegada d’iniciatives com aquesta fan d’Altea un referent en màrqueting online i en turisme 2.0, així com una destinació de primer ordre tant dins com fora de les nostres fronteres, ha puntualitzat Lloret.
Fuente: Radioaltea

No hay comentarios:

Publicar un comentario